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NOMAD엔터테인먼트매니저
2025.01.23 02:59 ∙ 조회 1,078
NOMAD OFFICIAL MD 판매 안내
안녕하세요 NOMAD 엔터테인먼트 입니다. NOMAD OFFICIAL MD 판매 안내드립니다. [상품 안내] 01.공식 아크릴 응원봉 (ACRYLIC LIGHT STICK) : 20,000₩ * 랜덤 사인 폴라로이드 15pcs 02.랜덤 트레이딩 포토카드 (RANDOM TRADING PHOTO CARD) : 5,000₩ * 2pcs 1set * 랜덤 사인 폴라로이드 10pcs 03.네컷포토 (4CUT PHOTO SET) : 10,000₩ * 5pcs 1set [온라인 판매 안내] 1. 판매 일정 : 2025.01.27 (월) 12:00 (KST) ~  2. 판매처 : b.stage+ 🔗 https://bstageplus.com/shop/kr/products/440 -2025.02 중순 이후 입력하신 주소로 택배 발송되는 배송 상품입니다. -구매 현장수령 상품으로 변경 하실 없습니다. [배송 안내] 2025년 2월 중순 이후 순차적으로 발송 예정입니다. 구매 입력하신 주소지 정보가 정확하지 않아 발생하는 문제에 대해 당사에서 책임지지 않으며 이로 인한 교환 환불은 불가합니다. 배송지 변경은 [마이페이지 > 고객센터]에서 판매기간 동안만 요청 가능합니다. 판매기간 이후 구매 취소 배송지 변경 모두 불가합니다. 배송현황은 출고 이후 [마이페이지 > 주문 내역]에서 확인 가능합니다. 해외 배송 가능 지역은 페이지 하단을 참고해 주세요. 배송비 (국내) 3,500원 | 제주 도서산간 6,500원 (해외) 무게에 따른 차등 배송비 *국내 한정 7만 이상 구매 무료 배송 배송 기간 (국내) 영업일 기준 평균 3일 (해외) 영업일 기준 평균 5일 [현장수령 판매 안내] 1. 판매 일정 : 2025.01.27 (월) 12:00 ~ 2024.02.07 (금) 23:59 (KST) 2. 판매처 : b.stage+ 🔗 https://bstageplus.com/shop/kr/products/443 -현장수령 장소 : 쇼킹케이팝센터 (서울 마포구 월드컵북로54길 25 상암DMC푸르지오 S-CITY 1층) MD부스 -현장 수령 일정 : 2025.02.08 (SAT) 15:00 ~ 18:55 (KST)  * 공연 종료 30분 재운영 -구매 배송 상품으로 변경하실 없습니다 결제 통화를 USD로 변경 원하시는 분들은 [MY > 통화]에서 결제 통화를 USD로 선택 결제해 주세요. USD로 통화 변경 해외에서 발급된 카드로 결제 가능합니다. 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[교환 반품이 불가한 경우] 포장이 훼손되어 상품 가치가 상실된 경우. 단, 상품의 내용을 확인하기 위해 포장 등을 훼손한 경우는 제외 고객 과실로 인해 상품이 멸실 또는 훼손된 경우 사용 또는 일부 소비에 의해 상품의 가치가 현저히 감소한 경우 복제가 가능한 상품의 포장을 훼손한 경우 [교환 반품 서비스 문의] b.stage+ 사이트 MY > 고객센터 > FAQ > 1:1 문의 OPEN 10:00 - 18:00 / 토요일 , 일요일 , 공휴일 OFF [ENG] NOMAD OFFICIAL MD SALES NOTICE [MD List] 01. ACRYLIC LIGHT STICK : 20,000₩ * Random Signed Polaroid 15pcs 02. RANDOM TRADING PHOTO CARD) : 5,000₩ * 2pcs 1set * Random Signed Polaroid 10pcs 03. 4CUT PHOTO SET : 10,000₩ * 5pcs 1set [Shipping Only]  1. Sales Period : 12:00 KST, Jan 27 (MON) ~ 2. Product Link : b.stage+ 🔗 https://bstageplus.com/shop/kr/products/440 This product is scheduled to begin shipping in mid-February 2025. Please contact [MY > Customer Services] within the application period to change the delivery address. Changing the delivery address and cancellation of the product after the application period are not allowed. Please track your package in [MY > Order History] after shipment. Please refer to the bottom of the page for international shipping zones. Delivery charge    (Korea) KRW 3,500/Jeju and islands and mountains KRW 6,500     (Overseas) differential shipping fee depending on the weight    *Free delivery for purchases over KRW 70,000 only in Korea Delivery Period    (Korea) Average of 3 business days (overseas) Average of 5 business days [On-Site Pickup]  1. Sales Period : 12:00 KST, Jan 27 (MON) ~ 23:59 KST, Feb 7 (TUE) 2. Product Link : b.stage+ 🔗 https://bstageplus.com/shop/kr/products/443 On-Site Pickup Date & Time: 15:00 KST ~ 18:55 KST, Feb 8 (SAT) (Open for an additional 30 minutes after the concert ends) On-Site Pickup Location: SHOWKING K-POP CENTER MD Booth For international fans, please select your currency as USD in [MY > Currency]. 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Please note that minor scratches or small marks on components or benefits may occur during the printing process and are not eligible for exchange or refund. However, exchanges may be possible for noticeable defects on the artist’s face, subject to stock availability. Exchanges and refunds are only applicable for defects visible under normal lighting conditions. All exchanges and refunds will be handled under the Consumer Dispute Resolution Standards issued by the Fair Trade Commission. [Cases Where Exchange and Return Are Not Allowed] If the packaging is damaged, resulting in a loss of product value. (This excludes cases where the packaging was damaged solely to inspect the product contents.) If the product is lost or damaged due to customer negligence. If the value of the product has significantly decreased due to use or partial consumption. If the packaging of a reproducible product has been opened or damaged. 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